Direk konuya girmek istiyorum. 1 ay 6 günlük nur topu gibi bir bebeğim var 🤲🏼 ama uykuya dalma konusunda acayip sıkıntı yaşıyoruz ya doğduğu günden beri beni emerken uyuyakalıyor ve göğsümü emzik olarak kullanıyor. Ağzından çektiğim anda göğsümü uyanıyor. Hep kucağımda olmak istiyor illa emerken uyucak başka türlü hiçbir şekilde uykuya geçiremiyorum 😢 1 aydır durum bu şekilde. Ben nasıl emziğe alıştırıcam nasıl göğsümde uyuma alışkanlığını değiştiricem nolur yardım edin ya 🙏🏼