Benim de gögüs ucum yok ebemiz bize şıranganın ucunu kesip emzirmeden önce onunla çekmemi önerdi bende öyle yapıyorum ilk önce şırıngayla çekip sonra silikon uç kullanıyorum yoksa emzirmek imkansız 18 günlüğüz bizde cok zorlanıyoruz emerken sütümde yetmiyo herhalde mamayla destekliyorum umarım alışırız 😕