gezentianne Bmk Yağlı süt daha kıvamlı ve sarımsı olur. Genetik bence benim annemin sütü cok yarıyormus benmki de öyle Tombiş bi aileyiz zatwn bebegmz de col tombiş oldu🤣🤣
gezentianne Bmk Doğdugunda minicikti ama hep diyorlae küçük bebek çabuk toparlanır diye. Bence genetik önemli olan sağlıklı olmaları❤️❤️❤️
Bmk gezentianne kaç saatte bir emzirdiniz? Yaptıgınız özel bişey varmı? 🙈🙈🧸 ben tek göğüs emziriyorum bir sonraki emzirmede diğer göğüs yapıyorum doğrumu? Yoksa her ikiside emdirilmeli mi?
hhtce Bmk emzirmeye en son emzirdiğiniz göğsünüzden başlayın ki yağlı kısmı alsın diye okumuştum öyle yapıyorum okuduktan sonra. Deneyin isterseniz siz de
gezentianne Bmk O ne zaman isterse hep emzirdim. Emzik hiç vermedim yenidoğdugunda gak dese meme guk dese meme,emziği ben oldum🤣 tek meme daha doğru zaten bir öğünde bir meme diğer öğünde diğer meme