Merhaba 4,5aylık oğlumu ilk kez rutin kontrollere götürdüm testisleri biraz büyüktü ve pipi ucu kapalı gibiydi doktor ucu oynayarak biraz sanırım açtı şimdi ucu kızarık ve içinden beyaz bişeyler görünüyor 😕 birde su fıtığı var sürekli kontrol altında tutulacak dedi başına gelen varmı deneyimlerine ihtiyacım var sanırım 😞