Kuzumm emzikli olmamis olsaydiniz ilac kullanirdiniz 😔 boyle daha zor.iki özel hastaneye gittim fayda etmeklmisti.en sonunda devlet hastanesine gittim saolsun bi bayan doktor vardi bir ilac ve müshil uazmisti.ilaci ictikten hemen sonra müshili iç lavaboda bekle demisti.ictim ve lavaboya gittigimde bir sıkışmayla beraber karin agrisi oldu.5-10 dk kivrandirdi.ölüyorum sanmistim.sonrasinda kese halinde düştü myeni doğum yapmışım gibi bir rahatlama geldi.kese klozete düşer düşmez patladi hepsi bir yere dagildi hemen sicak su döktüm.çamasir suyuyla bekletmistim🤮🤮iyy tekrar yasiyor gibi oldum