Hepinize cok teşekkür ederim verdgnz bilgiler icin ☺️ icim rahatladı gercekten, dun gunduz pek uyumamisti gece 12de bi emdi sonra ssbaha kadar uyumusz demekki gundz uyumadigi icin de yoruldu ve gece aralıksız uyudu 🙂 kizim 3100 kilo doğdu 2930grama dustu 10 gune kadar doğum kilosuna geri ulaştı, ve 1 aylikken 4 kiloya ulaşmsti, yani dogum kilosuna 10 gunde zor ulaşmasına rağmen bir ayda 1 kilo almsti iyi deglmi kilo alimi 🙂 temmuzun 2sinde ikinci aşısı var bakalım bu ay kac kilo oldu cok merak ediyrm beslenmesi güzel sadece anne sutu aliyor ama bazen kusmasi cok oluyrdu 2 gundr kusmuyor , bazen fazla emdigini cikariyor o kadar 🥰