8.5 aylik oglum var. Anne sutu aldi.ek gidaya 3 gun kurali ile gectim. Basta iştahlı oldugunu gorunce 3 gun kuralini biraz savsakladim. Ek gidaya gecmemizle havalar da isinmisti.vucudunda kizariklik sivilce tarzi bacakta ve kol içlerinde nokta nokta kizarikliklar cikti. Tam sivilce gibi degil.ama baya bi var. Bende sicaklara bagladim.parka götürüyodum isilik geciriyo diye düşündüm. Ama zaman geçtikçe gecmedi. Her gunde dus aldirdim.en son gogsu ve beli kizarmisti kurumustu. Ek gida olarak aman aman bisey de yemedi.sabahlari yumurta sarisi yedirmeye calistim.onu baslarda yedi. Gecen gun doktora goturdum isilik degil alerji oldugunu soyledi.benim tespit etmem gerekiyormus. Kakasinda kan fln yok sadece dokuntu olarak alerjik bebekleri olan var mi. Ne yapmam gerekirr