Ay benimde ya bugün 48.gunumuz hala devam bir hafta kesilmisti sonra regl olur gibi gelmeye başladı. Doktor gecen hafta 1 hafta 10 güne gecmezse gel demisti gitsem mi gitmesem mi hic bilemiyorum gecer mi? Dünde gelmedi gece bi baktim yinr gelmis. Ne zaman biter bu sıcakta pedle pistim iyice bu arada bende sezeryanim