MiracAlpinveUmutunAnnesi Rabiaaa22 üsütmüş olabilir belki bebegin tam bi bilgim yok ama yine de doktoruna sormalısın
kerem16_ FatmanurT emdikten sonra nerdeyse yarısı çıkınca öyle de ben rahat edemiyorum benim yüzümden boşuna yoruluyor minnacık midesi kendisi
FatmanurT kerem16_ sütünüzü sağın öyle emzirin süt az olunca fazla emmemiş olur ama önce karnı doysun keyfi emdiği zaman sağın