Kızlar selam. Birazdan uyuyacağım ama uyumadan size sormak istediklerim var. Eğer bana yardımcı olabilirseniz aşırı aşırı aşırı mutlu olurum.
Doğduğu günden bugüne kadar gık dese meme verdiğim bir kızım var. 21 aylık ama hala meme bağımlısı. Meme de uyuyor, gece en az 3 defa meme için uyanıyor. Galiba bu durumdan biraz sıkıldım, biraz yoruldum. Yaptığım araştırmalar sonucu gece emmesini kesmekte oldukça geç kalmışım. Ama tek başıma olduğum için (Eşimin yardımı olmadı yani) buna cesaret edemedim.
Gel gelelim cumartesi annemlere gideceğim. Annem, babam, babanem, 8 yaşında ki kardeşim ve tabi eşim hep birlikte olacağız tam 15 gün. Bu 15 günlük süreçte memeden kesmek istiyorum kızımı. Gündüz havuz deniz vs oyalanır diye düşünüyorum. Bu yüzden gündüz daha da azalırken özellikle gece emmesini bıraktırmak istiyorum.
Biberdi, sirkeydi vs sürmek asla istemiyorum. Çok ağlatmak istemiyorum. Kızımla konuşa konuşa gündüz emmelerini bir nebze azaltsam da gece asla başarılı olamadım.
Bana yardımcı olabilir misiniz? Neler yapmalıyım? Neler yapmamalıyım? Nasıl bir yol izlemeliyim? 15 gün yeterli midir? …
Hem tecrübelerinizi dinlemeye hem de beni anlayacak annelerle konuşmaya çok ihtiyacım var 🙈