Melissakuzusu Merhaba arkadaslar gece yatarken bebeklerinize ne giydiriyorsunuz. Havalar hala gece yaz sicakliklarinda degil bazen serin olabiliyor orterken kollar disarda kaliyor acaba usuyor mu kollari
Lala9358 Melissakuzusu ben suan kisa kollu badi ve sort ile yatieiyorum ustunude ince bi pikeyle ortuyorum corap asla giydirmem uyurken kan dolasimini engelliyor
Basakasaff Melissakuzusu aklımı okumuşsunuz acaba açayım mı dıyordum böyle bir post diye 😀 bugün akşama doğru sıfır kol zıbınla durdu baya keyifliydi yatarken kısa kol pijama giydirdim inşallah kolları üşümez 🤔
sebnemrah Melissakuzusu ben atletiyle yatırıyorum eğer yağmur yağıyorsa kısa kol giydiriyorum çok terliyor başka türlü
Azraeva Lala9358 haklisiniz ancak bu uyurken ustunu acan bebekler icin gecerli . doneminde (0-3 ay) bebek uyurken pek hareket edip ustunu acamadigi icin yine de corap giydirilmeli ya da ayakli tulum kafi
Gamzey26 Askili zibin ustune ince pijama takimi uzun kollu corap çıkarmaya cesaret edemedim henuz üstüne pike ama cok açıyor ya
Deletedmom896 Gamzey26 çorap yerine çoraplı pijama öneriyorlar kan dolaşımını engellemediği için aklınızda olsun
Hamrays Ben bazen sadece kısa kollu zıbınla yatırıyorum eğer üşüdüğünü hissedersem ince pijama giydiriyorum üstünü hiçbir zaman örtmedi ve Nisandan beridir çorap giymiyor oğlumun yaşına bir haftası kaldı. Elhamdulillah şu ana kadar bir sıkıntı olmadı..
mom0989 Hamrays çok şükür bin şükür biz de 10 aylığız hasta olmadık. Diş çıkartıyoruz ona rağmen maşallahımız var. Ben kısa kollu ve uzun ince tayt ile yatırıyorum örtmüyorum üzerini cam açık. Kendimiz nasılsak onlar da öyle olmalı. Gündü sıcak oluyor klima açıyorum öyle uyuyor doktor terlemesin dedi egzaması azıyor yavrumun 2-3 günde bir ıhlamur veriyorum
MarlaSinger Basakasaff bende sıfır kolla yatırıyorum oğlumu. Kızımı da öyle yatırdım hatta cam bile açıkken. Hiç bi şey olmadı Allah’a şükür. Çünkü aşırı sıcak ve nem oluyor İstanbul’da. Çocuk doktoruna sormuştum sabaha karşı serin olur o zaman kapatırsanız gece açık da kalsa sorun olmaz demişti. Ben mutlaka 5 gibi kapatırdım sabah. Ya da gece 3-4 gibi
Dn123 Melissakuzusu şuan zibiniylA yatıyor birazdan gidicem bacakları soğumuşsa üzerindeki örtüyü kalinlastiricam
Hamrays mom0989 aynen kendim de sıcaktan hiç hoşlanmam oda sevmiyor. Soğuk su içerken ona da azar azar veriyorum çok narin olmasın diye. Bence böylesi daha rahat.
mom0989 Melissakuzusu 2 aydır kısa kollu ve ince tayt ile yatıyor üzerini örtmüyorum dahi. Gündü dedirecek zıbınla yatıyor terlerse eğer giydirip klimayı açıyorum. 10 aylık kızım
Alisa58 Melissakuzusu yatırmıyorum tepe deyimmm serin oluyor gece uzun kılluylaaa yatıyor üstünü de asla örttürmez
Esra1986 Melissakuzusu benm cati kati cok sicak zibinla yatiyor kisa kollu atlet olan degilde kollu modelle ustinede tek kat muslin ortuorum diger turlu terlio cunki boyle rahat uyuo bakalm
Kereminannesi09 Melissakuzusu kisa kol sort var disarsi serin ama ev sicak kollarimiz bizimde soguk oluyo onemli olan gogsu sirti usumesin terlemesin
Nurbanu91 Melissakuzusu Ben bayador kısa kollu zibinla yatırıyorum altında ince esortmon bazı sıcak günler de direk ince şortlu tulum giydiriyoruz ince pike ya da battaniye ile uyuyor ama çorap giydiryorum ince kan dolaşımını etkilediğini bilmiyordum bebekler de onu de giydirmem artık