Canim anneler kızım 2 aylık henüz ailevi sıkıntılardan ve stresten sütüm azaldı yakında çalışmaya başlayacağım bunun için süt sagma makinesi almalıyım ama bütçe malum abartıya kaçamıyorum. Uygun fiyatlı kullanmış oldugunuz memnun kaldığınız markalar neler araştırıyorum araştırıyorum adam akıllı bir yorum yok bu konuda yardimci olabilecek varmı??