Bebeğim 11 aylık doğduğu günden bu güne hiç deliksiz uyumadım zaten en az 4 - 5 kez kalkar kimi zaman uykuya geri dönmez 2-3 saat burnumdan getirir vs. Ama şu 4 gündür canımdan bezdim bi çocuk emerken uyuyup yerine bırakır bırakmaz çığlığı basarmı hiç hiç uyuyamıyorum kendinede banada eziyet ediyor artık bıktım çözümğ olan yokmu büyüdükçe düzelmiyor dahada berbat oluyor bu uyku