Selam kızlar bebeğim iki aylık anladıkça emziriyorum fakat 4.5saate bir emiyo gündüz çok iyi iki saatini emiyo ama gece 5saat uyuyo komşum gecede uyandır emzir dedi bugün ilk defa denedim çocuk kalkmıyor herşeyi yaptım ayağa kaldırdım burnunu şıktım ama uyanmıyo azıcık acıyı gözünü sonra geri uyuyo bende geri yatırdım yatağına sizcene yapmalıyım bebeğimin gece emmesi hiç yok gece sütü yarar derler lütfen fikirlerinizi benle paylaşın iyi gecele 😘