nurettincansu doğum yapalı 43gün oldu ve kanamam hayla devaö ediyor ve son 2gündür dikiş yerlerimm acıyo sızlıoo sanki ameliyatan yeni cıkmışım gibi normel mi hiç yaşatan oldumj