Mutluaile Sağlık ocağına gidin, kaydınızı yapmadılarsa yapsınlar.
Aşı kartı vermek ZORUNDALAR.
Sağlık bakanlığı takip ediyor. Aşı kartına bir dahaki geleceğiniz tarihi yazacaklar.
Ayrıca merak ettikçe gidebilirsiniz sağlık ocağına. Ben çağırmadıkları halde, 5-10-15 günlükken gittim. Kilosunu takip ettirdim sütüm yetiyor mu diye korkmuştum.
Sonra 30.-40. Günlerde gittim.
Aynı günlerde doktora da gittim.