Beyza7877 merhaba canım. Mastitin en ağırını yaşamış biriyim. Sağmaya devam et. Sıcak havlu koy masaj yap. Ben hepsini yaptım ama komple memem taş gibiydi. Apse olmuş. Memeden enjektörle süt çektiler tedt yaptılar antibiyotik başladık. Augmentin. Ancak benim ilerlediği için geçmedi. Kesik atıp boşalttılar cerrahi müdahale ettiler.senin ucunda diyorsun benim her yeri kıpkırmızı sıcaktı ve sertti. Sen sağmaya devam et vr mutlaka bir genel cerrahiye görün derim. Geç kalma beniö gibi. Çok geçmiş olsun