Meraba kızlar 👋 vücudumun her yerinde tüy mevcut 🤮 hepsini geçtim ama bacağımdaki kıllar aşırı sert ve dehşet derecede batık izlerim var nokta nokta Bacaklarımı ilk epilatötle aldım ve senelerce kullandım sonea 2 seneye kadar ağdaya gittim ama baş edemedim ne bi azalma ne de kıllarımda incelme oldu sonra pes edip jilete başladım ama olucak gibi değil batıklarımdan nasıl kurtulabilirim yardım lütfen ne şort ne elbise giyebiliyorm 😔