Oykuu_bebekk Merhaba arkadaşlar yarın sağlık ocağına gideceğim kızım 9 ay 10 günlük kızamık aşısı size kalmış ister yaptırın ister yaptırmayın dediler çok kararsız kaldım eşim yaptırmayalım 1 yaşında olacak diyor ben kararsızım siz naptınız
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Oykuu_bebekk 1 yaşında zaten asılar var bunun şimdi yapılması iyidir bizimde 9 temmuzda aşımız. Yaptırınca nasıl geçti yazar mısınız ateş vs oldu mu diye
panda Oykuu_bebekk ben de yaptırdım. Bence ihmal etmeyin bağışıklığı için. Virüse karşı önlemlerinizi alıp sabah erkenden gidip yaptırın 😊
Kereminannesi09 Oykuu_bebekk bzimkini coronadan dolayi 1 yasina ertelediler ne alaksi var anlamadim ama bizim icin iyi oldu
Oykuu_bebekk Eylulardc inşallah bizde yaptırırız ben istiyorum eşim karşı 1 yaşta olacak zaten falan diyor 😭
Oykuu_bebekk Kubra_2019 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Arkadaşlar benim kızım da hiç bir yan etkisi olmadı ateş yada ağrısı olursa calpol verebilirsin dedi hemşire çok şükür hiç gerek kalmadı umarım sizinde bizim gibi geçer 🥰
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Oykuu_bebekk 1 gün geçirdiniz mi aşı olalı gece mesela ateşlendi mi hiç?
Oykuu_bebekk Kereminannesi09 ilk banada öyle dediler Coranadan dolayı ertelendi falan biz başka ilçeye taşındık kaydınızı aldırdım telefon açıp sordum yapıyoruz diyip gün verdiler yaptırdık
Kereminannesi09 Oykuu_bebekk bide bu asi toplu mu oluyomus ne 10 kisi olmasi gerekiyomus coronadan dolayi kimse gelmedigi icin falan dediler