Hanımlar merhaba. 16 aylık bir kızım var ve başka çocuk düşünmediğim için spiral taktırmak istiyorum. Normalde adet kanamalarım yoğun olduğu ve 5-6 gün sürdüğü için bakır değil, hormonlu taktırmak istiyorum. Şimdi size danışacağım bir kaç soru var.
1) Hormonlu spiral için rapor yazılması gerekiyor diye duydum. Özel hastane doktoru yazabiliyormu ve yazınca eczanedenmi alıyoruz? Ayrıca rapor olunca fiyatı dahamı uygun oluyor?
2) Hormonlu kullanıp kilo alma problemi yaşayanlar varmı?
3) Spiral taktırdıktan sonra tatile gitme planımız var. Takıldıktan kaç gün sonra denize/havuza girdiniz?