Efemoloji Daha yeni geldi o model zaten ama alan da satmaz diye düşünüyorum çok konforlu. Eltime aldık bende başka bi model vardı daha doğmadı bebeği benimkinde denedim de yumuş yumuş kıy paraya al sıfırını ya