smaktroll kızlar benim bebegim 7 aya gircek ama memede uyuyor başka şekil uyumuyor siz nasıl uyutuyorsunuz uzamanlar bu aylar da desteksiz uyuması gerektigini ön görüyor sizce fikriniz nedir.. sallayrak yyumayı bıraktırdım artık beşik bile kulanmıyoruz fakat memeyi bırakamadık sizcre nasıl bırakırım emzirmeden uyutmayı.. ve siz becerebildiyseniz o güzel tecrübeleriniz ve fikirlerinizden yararlanabilirim🥰
Zk95 smaktroll sallayarak uyutmayı nasıl bıraktınız acaba bizde 6 aylığız sallayarak uyuyo memede yok bizde sadece mama ile besleniyo
Aselinaannesi smaktroll kızım 6 aylik ve beşiğinden başka yerde yatmıyor canım bazen yarim saat salladigim bile oluyo Siz sallayarak uyumayı nasıl bıraktınız peki ,beşik bu sıcakta hiç çekilmiyor valla kızım her kalktığında terlemiş oluyo ben yerde yatırmak istiyorum söyle rahat rahat uyusun buzz gibi ama malesef 🤷♀️🤷♀️🤷♀️
smaktroll Zk95 tabi ki bizde zorluk çektik önceden sürekli sallanmak isterdi uyumazdı her uyudugunda sık sık uyanırdı sallanmayı bıraktıgım an bile uyanırdı sabırla sallamamaya başladım uyandysa bile sallamadım kucagıma aldım uyuması için hiç sallamadım öyle öyle bıraktı oda pes etti uyumak zorunda kaldı ve anladım ki gerçekden sallayarak uyuyam bebek sadece ona da sizede eziyet şimdi meme de uyuyor onu braktırmaya çalışıyorum
Tunisinannesi Mama ile besleniyoruz uykusunun gerçekten sağlam geldiğini hissettiğim zaman biberonunu veriyorum yan sekilde duruyor zaten, kendi kendine uyuyor öylece 😊 Bazen huysuzlandığında istisna olarak sallıyorum😌
smaktroll Tunisinannesi işde ben mama vermiyorum sorun orda meme ve ek gıda şimdi memede uyumayı bıraktormaya çalışıyorum
smaktroll Aselinaannesi bende yerde uyutuyorum canım bazen odasında uyutuyorum ama gece yanımda uyuyor yerde beşigi bırakmamız kolay oldu ilk biraz mızırdalandı sğrekki sallanmak istyordu hep uyanıryordu ama o her uyandıgında sallamadım aldım kıcagıma öyle öyle bir iki derken pess etti 😅
Aselinaannesi smaktroll ne güzel 🥰 benim kız uykusu gelince çok huysuzluk yapıyo ağlıyo biz sallamayı birakamayiz galiba