maaersan senin ve bebeğinin iyiliğini düşünüyorlarsa çağırmasınlar. Annedir babadir anlarim benimde ailem bebeğimi doğduğunda gördüler,7 aylık olduk görmediler henüz. Aman gelmeyin sağlığınız daha önemli diyor. Boyle büyük bir riske girmeye gerek yok. Bebeğiniz size birsey olursa Allah korusun nasil bir hayatın kucağına düşer bunu bir düşünün derim.