Mrscan ben Elazığlıyım . Diyarbakirda yasiyorum . Memleketim elbette ki başka amaaa..Diyarbakır insanları gayette misafir perver ve duşmanida olsa bilirim ki zor zamanda geri cevirmez illa ki kotuler olacak heryerde var bunlar ama öyle düşünmeyin lütfen eşiniz polis olabilir sizde karsınızdaki insanlara onu yansıtırsanız sevecen yaklasacaklardır ki geldiğinizde görursunuz ev dizmede hemen kapiyi calip yemek lazim mi ihtiyacin var mi cay demleyip verirler insanlar yani . Haa suan korona var naparlar bilmem 😊