Bebegım 20 aylık. Gözlerını ksıarak tw ye bazen ılerı baktıgını farkettm. Bendede mıyop war. O yuzden suphelenıyorım. Doktora goturmustm ama ılgılenılmedgnı dusunuyorum.Bı cıhazla gozunun onunden gecırdı. Okadar. Doğru olcum olmadgnı dusunuyorum. Gıdıp memnun kaldıgınız ozel yada dewlet farketmez onerılerını beklıyorum. Sımdıden tesekkr ederm 😘