Eeff53 ayy bende böyleyim daha doğrusu benim durum biraz farklı 43 günlükken kucağımdayken yerdeki mantara takılıp düşmüştüm bebeğimle birlikte çok korkunçtu resmen trawma kaldı yine düşücem diye. Birde 2 kez yatakta yanımızdan düştü 5,5 aylıktı eşimle ortamızda yatarken ayak ucundan düşer diye aklımın ucundan geçmezdi şimdi asla yanımda yatırmıyorum bazı sabahlar ufacık bir sese fırlıyorum eyvah yanımda unuttum düştü diye ama bu sürekli oluyor kalbim yerinden çıkacak gibi oluyor, balkondan baktırayım diyorum bin bir şey geçiyor aklımdan ya düşerse ya düşürürsem kurup duruyorum. Analık ne zormuş ya hep yürekler ağızda.