Zehzehzeh Arkadaslar bu pandemi döneminde ne tatili dediğinizi duyuyor gibiyim ama iki yıldır öyle bunaldık ki eşimle bulunduğumuz şehirden uzaklaşmaya ihtiyacımız var. Villa tercih etmek istoyorduk baktik fiyatlar ucmus ee oteller de çok riskli . Bunglow evleri falan var.kalabalik olmayan.. ama hiç kalmadığını için bilmiyoruz.bildigniz denizi sığ olan temiz olan alkolsüz önerebileceğiniz bir yer var mi bebeğim 14 aylik bu arada havuz a girmeyecegimjz için denizi iyi olsun tenha olsun istiyoruz . Linç edecekler yazmasin mümkünse çünkü esim sağlıkçı ve korona sürecinde koronali hastalara da baktı yani herseyi biliyoruz . Kaç aydır evden de çıkmadık ama artık çok bunaldik lütfen düzgün konuşacaklar yazsin.
Betul055 Zehzehzeh biz Samsun’da yaşıyoruz kurban bayramında 2-3 gün Sinop a gideceğiz İnşAllah 16 aylık denize sokacağız
Ebruferit Zehzehzeh çok haklısın canım bizde çıkmayi düşünüyoruz eşim doktor bende laborantim çok bunaldik herseyi düşündük otel mi ev mi en güzeli annemlerin yani dedik onlar mersinin bir ilçesinde kalıyorlar küçük bir kasaba gibi birer hiç pozitif vaka da yokmuş denize de çok yakın en güzel yer orası diye düşündük hem özlem gideririz 9 aydır gorusmuyoruz oğlum da 17 aylık bol bol denize girdirim sizde böyle küçük sahil kasabalarinda yer bakabilirsiniz annemlerin orda çok var bungolov tarzı ben beğeniyorum fikrim bu yardimci olamamısimdir belki ama postun üste kalsın 😍😊
cisemerihvenus Zehzehzeh İzmir’de yaşıyoruz ve genelde İzmir dışına çıkmıyoruz.Urla,Çeşme,Foça geziyoruz 3 ay boyunca.Izmir dışına çıktığımız zamanlar da Muğla,Marmaris,Bodrum,Datça,Didim dışında bir yere gitmiyoruz.😌👌🏻
Zehzehzeh Ebruferit teşekkür ederim ben de sizin gibi düşünüyorum bungalov tarzi ..ne güzel ailenizin yaninda tatil yapmak çok sanslisiniz