My_son Kizlar oglum 8 aylik 1 haftadan fazladir gece uykusu kalmadi surekli donup donup uyaniyo yarım saatte 1 nerdeyse 1 tane de disimiz cikti 2 gundur ama gecmek bilmiyor huysizlugu artik uykusuzluga dayanamiyorum bi cozumunuz varmi yada yasayan bi akil verin nolur
Dilekb My_son O ay biz de öyleydik. Delirecektim. Uykuya çok direniyordu. Atak haftasıymış meğer. Ama koca 1 ay atak Hafta si bitmemişti. 🙈 allaha şükür geçti.. geçiyor. La havle ile kendini sakinlestir. Biz gergin olunca herşey daha kötü oluyo.. sabır diliyorum..
BoncukAnnesi My_son 8 ay 9 günlük oğlum 8. Ayımıza girdiğimizden beri bizde öyleyiz canım normalde ayakta sallamazdım yanına yatıp sarılır uyurdu şimdi bi o tarafa dönüyor bi bu tarafa istediği gib ihareket edemiyo daha ona sinirlenip uyanıyor sürekli gözü kapalı ağlama halinde. Ve artık ayağıma alıp sallıyorum daha koyar koymaz geri uyanıyor. Gündüz bile yataktan kalktığımı görsün uyusun uyumasn hemen ağlıyor. Durduramıyorm diye yürüteç aldık onunla bile bacağıma yapışıyor 🤦🏼♀️ Gerçekten zorlayıcı bir 8. ay geçiriyoruz
belizberil3009 My_son ara ara oluyor. Normalde bir düzeni varsa ve sadece bu ara böyleyse dönemseldir.
Deletedmom253 Atak olabilir, bu ay bizde uyku problemi yaşadık 8 ay 25 günlük kızım daha önce atak nedir bilmezdim bana uğramadı diye sevinirdim bu sefer fena vurdu, diş de olabilir, atak bitince eski düzenine döndü şükür
Dilekb My_son maalesef 😔 Allah tan o dönem eşim evdeydi pandemiden dolayı da o yardim etti bana ama tabi basta çıldırıyordum 🙈
Deletedmom253 My_son 5 haftaydı sanırım atak dönemi çok yordu bizi gece sık uyanıyodu zor dalıyodu yerine koyar koymaz uyanıyodu son 4-5 gündür düzeldi şükür
BoncukAnnesi My_son valla hiç bir fikrim yok canımmm bol bol sabır diyorum 😀 bi yandan da çok sevimli bi hal aldı hareketleri tavırları ondan da kıyamıyorum ama cıldırtmıyor da değil bide yürüteç iyi mi oldu kötü mü bilemedim onunla da bütün her yere gidiyor karıştırıyor tv kablolarını söküyor 🤦🏼♀️ Yürümeden önce ki fragman gibi oldu bize
My_son BoncukAnnesi korku filmi gibi valla 😂 biz yurutec almadik doktor almayin dedi boyle de cok yoruyo
BoncukAnnesi My_son valla hiç bir doktor önermiyor ama yiğenlerim fln Hep onunla büyüdü bi sıkıntı olmadı çok şükür bide ztn bütün durmuyor onda kısa süreli bindiriyorum o bile büyük kurtarıcı oluyor ☺️
BoncukAnnesi Ayazpoyraz1 canım bize hiç faydartmefi hatta gerçek kehribar kolyesi olmasına rağmen oğlumun cildi çok hassas alerji yaptı 🤦🏼♀️