Bebeğim kolikti.doktor ilk sab ve biogaia verdi.fakat sab benim bebeğimde daha da gaz yaptı.sonra sab ı bırakıp burse harveys damla aldım.her gece aynı saatte 5 damla biogaia,her sabah aynı saatte de nurse harveys verirdim.nurse harveysin etkisinş tam olarak anlayamadım çünkü kolik bebekler gece saatlerinde çıldırıyor.biogaia azda olda rahatlatırdı.6 aya kadar kullandım her ikisinide düzenli bir şekilde.