Denizanne ben migrosta 50₺ ye satılan bir ürün almıştım, pahalı olanları bilemem ama bendeki 250 dereceye kadar ısınıyor, ufak tutamlar ile yaparsan saçını başarılı ama dersen ki ben direk süreyim saçıma etki etsin bendeki ürün o kadar başarılı değil. Ama benim saçım kalın telli, çok ve dalgalı bunu da belirteyim