Dkk Güzel anneler , kiraz çekirdekli bel bandı yada patiği kullanan oldu mu içiniz de? İse yatıyor mı Acaba? Kızımın gazı var uykusundan uyandırıp uyutmuyor saatlerce ve ben hiç bir şey yapamıyorum 🥺🥺
dertlikerkenez Dkk kemeri kullandım ve hala da kullanıyorum gazlı bir bebeğim var örneğin bugün gazı olduğunda kiraz çekirdeğini ısıtıp koydum ve arkasından masaj yaptım tek başına kemer yeterli gelmiyor kemer karnını yumuşatınca hemen masaj yapıyorum karnı gerginken daha çok canı yandığı için masaja izin vermiyor
Bahar33 Ben ısıtıp karnına ve ayaklarına koyuyorum sonra karnını ovalıyorum masaj yapıyorum sakinleşiyor biraz .
metay5 Dkk evet kiraz çekirdeğini ısıtıp koyun gaza çok iyi geliyo benim bebeğim aşırı gazlıydı çok ağlardı koyardık ısınırdı biraz zaman sonra çıkarırdı bide gazını bi kere çıkardığınızı farkettiyseniz hep o pozisyonda çıkarttırın ben oğlumu ters tutup karnından tutardım öyle çıkarırdı bide karnına parmağımla bastırırdım öyle çıkarırdı baş parmak ve orta parmakla göbek deliği ortada kalcak kenarlarına doktorunuz göstermiştir
Muratinannesi Bende kullandım kiraz çekirdeği Kasım doğumlu oğlum mutfaktan getirene kadar soğuyordu. Bende onun yerine sıcak su torbası kullanmaya başladım daha etkili ve hemen sogumuyo gaz için bebeğin ayağını sıcak tutacaksın bide yediklerine dikkat et
Mincuruk Dkk ben ikisini de kullandım. Kuzum 5 buçuk aylık ve hala bitmedi gazımız 🤦🏻♀️ Ama kemerin de patiğinde çok faydasını gördüm. Kesinlikle tavsiye ederim. Eğer sadece birini alacaksanız patik tercih edin bence.