Bulut112 sadece anne sütü alıyorsa 10 güne kadar normal. Lavman ciddi zararları var hele bebekler için. Bekleyin stres yapmayın, daha sindirim sistemleri yeni oturuyor, bir de ek gıdaya başlayınca da geç yaptıkları zamanlar oluyor. Stres yapmayın, fitil de çok sık kullanmayın lütfen, poposunu uyarma vs bunlar sakıncalı. Zeytinyağ iyi gelir. Siz de sadece anne sütü veriyorsanız yediklerinize dikkat etmelisiniz. Bol sıvı alın, kayısı hoşafı içebilirsiniz yada taze kayısı siz yiyebilirsiniz. Sütünüzden de bebeğinize geçer.