Merhaba sevgili anneler bugün öğleden sonra kuzum verem aşısı oldu şu saate kadar şükür ateşi olmadı ama çok huzursuz yavrum sürekli ağlıyor memeye gelince ağlıyor emmedi düzgün acı çektiğini anlıyorum onu öyle görünce dayanamıyorum bende ağlıyorum bu aşıyı yaptıranlar süreciniz nasıl oldu tecrübelerinizi paylaşır mısınız