Kızlar bebegim 4 aylik oldu bugun tam.
3 ay 10 gunlulken 7 kilo 635 gramdi. Kilo alimi iyiydi. Son zamanlarda sütümde azalma oldugunu düşünüyorum yinede veriyorum tabi isiriyor,birakiyor,agliyor,1 sanie emip birakiyor emip bırakıyor falan. tam beslenemiyormu diye dusunuyorum. Sizlerde yasadiniz mi? Mama vermem gerekir mi? Sık sık emziriyorum damla cay aliyorum. Ana son 2 3 gundur dislerm cok fena biri sagda hamilelkte oldu digeri solda dogum sonrasi oldu. Yiyemiyorun bu nedenle corba iciyorum bu elimden geldigince. Sizin cocukarda da var mi? Doktora goturmelimym temmuzun 6 si gorusmemiz gereken gun normalse doktorla