Ada54 normaldir o zaman, canım. Öyle yaptığı an hemen yatır uyut. Eğer uykuda da yapıyorsa yarım kundak yap ince bezle. Ben yarım kundakla uyutiyorun, ama her zaman değil. Huzursuz rahatsız olduğu zamanlarda yapıyoeum ki, çokta alışmasın kundakla uyumaya