Haceroz Doğum yapalı 48 gün oldu. Sezaryen oldum 40gün kanamam oldu bitti. Son üç dört gündür kahverengi akıntım geliyor yoğun bir şekilde böyle bir durumu olan var mı acaba? Nedeni ne olabilir ki
Zeynikk Haceroz 60 güne kadar normal canım hatta benim 70 gün kadar sürmüştü doktor olabilir normal demişti endişelenme