Zezemeze Merhaba, ama bu durum çok normal. Acıktığı için uyanıyor muhtemelen. Zaten normalde de 2 ya da 3 saatte bir beslenmesi gerekir. Yani bence endişe etmenize gerek yok. Biraz zor olucak ama uyanmamız gerekir. Bende aynı durumdayım. Ki zaten 5,6 saat öncesinde uyuyormuş daha sonra da o kadar uzun uyumaması çok normal 😊