Yelizdemir canim bende 5.5 aylikken basladim tadimlara ilk yogurt vermistim patates habuc kabak mevsiminde ne varsa ilk buharda haslayip 3 gun kuraliyla gittim daha sonra icine atiyorum pirinc atiyorum kabakla havuc karistira karistira gittim hepsini cok sevmisti. Hevesinimi aldi ne olduysa disde olabilir bu ara disle mucadele veriyoruz asiri huysuz hic biseyi duzgunce yemiyor icniyor. Suan da da aman aman bi yemeklere gecis yapmadim vallahi corba yaptim enginar corbasi ilikli kemik suyu havuc patates yarim diş sarimsak kucukde soganla yaotim blendrla gectim ustunu biraz sevdi tarhana corbasini sevdi. Kahvaltilarda her gun yumurta sarisini degisik tatlar katarak veriyorum bi gun avakado bi gun lor peynirle bi gun pekmezle. Benimii fazla ksti puturlu seyleri yiyemiyor oguruyor malesef yavas yavas sıkmadan ilerlemeye calisiyoruz surekli lapa kivamli gidiyoruz