Tadimlara beşinci ayda başladım. Sadece mamayla beslendiği için erken geçtim. Şuan 6 buçuk aylık. Ama ne zaman püre halinde versem.bir iki yutuyor . Öğürüyor. Ve bardaktan bosalircasina kusuyor. Nasıl aşacağız bu püre halinde yeme kısmını. Blendirdan gecirdim mi sorun yok. Ama hep blendirdan gecirirsem de öyle alisirsa diye korkuyorum. Acaba çok mu acele ediyorum?