CidemNisa 4 aylık oğlum işe başladım. Aç kalsın da nasıl tutuyor diyenlere aldırma. 4,5 aaat aç kalıyor yine de içmiyor 😪😪 bende anne sütüyle pirinç unu yapıp yedirmeyi deneyeceğim. En azından ben gelene kadarbi kere yese içim rahat edecek. Aç kalması sinirimi bozuyor. Kaynanamın demesine göre kaşıklada içmiyormuş çıkarıyormuş 😪