Cinarrr Rayaas valla bilmiyorum ama bende dört gün önce ilk kez adet oldum sütüm tamamen kesildi ondan mı yoksa
Deletedmom276 Rayaas 🤦🏻♀️ Maalesef azalıyor, regl sağlayan hormon süt hormonuna ket vuruyor, o dönemlerde bol bol dinleniyorum, bana iyi gelen sütümü artıran yiyeceklere saldırıyorum diyebilirim ve bol su içiyorum, normalden fazla emziriyorum oğlumu.
Rayaas Cinarrr biz suan 7.5 ayligiz ve ben 4.aydan beri adet görüyorum hep adete 2.3 gun kala azalma oluyor
Nako 4bucuk aylıkken yani 20 gün önce adet oldum her hafta evde tartatiz oğlumu o hafta hiç kilo alamamıştı normalde muhakak her hafta alırdı kilo kesinlikle azaltıyor sütü malesef
Rayaas Nako insAllah adettendir ya yoksa 4litre su içiyorum dereotu roka hep yiyorum dogumdan beri. Adet yaklasinca sanki azalma oluyor.
ikbil20 Rayaas budur içini ferah tut bitince normal haline geri dönüyor 💕 o dönemde daha çok emzirirsin
Elifba Azalıyor canım ama sen yine süt arttırıcı şeyler ye çaylar iç adetin bitince normale dönüyor stres yapma
Deletedmom276 Rayaas emzirirken en son gireceğimiz yer strestir, aman dikkat; hemen stresten önce son çıkışları kullanalım 🍀🍀🍀
Afa Rayaas evet canım oluyor ben sağarak verdiğim için net gördüm o azalmayı. Şok geçirmiştim görünce. Normalmiş
Guler100 Rayaas aa hic duymamistim ama cok mantıklı benimde kimi zaman ne kadar sut artirici seyler tuketsemde azaliyor hiç aklimada gelmedi hastaligami denk geldigini birdaha ozellikle dikkat edicem