Merhabalar daha önceden tartışma da açmıştım. Oğlumuz 7. gününde daha önceden sarılık 16 kusurlara çıkıp ışın tedavisi gördü. Dün ise sarılığı 12-13 arasındaydı. gün boyu eşimle beslenmesine dikkat ettik. Ama dün gece memeyi reddetti. Büyük ihtimalle biberondan. (philips avent) zira onu emiyor.
Bizde şırınga ile beslemeye başladık sabahtan itibaren. Aşırı zor ve tam beslenip beslenmediğini anlayamıyorum. 30 ml mamayı 45 dk da verebiliyoruz. 2 saatte bir mama verirken bu sure 2.5 - 3 saata kadar çıkıyor. Sarılığın artmasında endişe duyuyorum. Nasıl bir yol izlemeyiliyiz. Bu arada şırıngadan sonra biraz doyduktan sonra memeyi aldığı da oluyor. Amauyanınca kesinlikle almıyor.
Biberona devam etsek memeyi tamemen unutur diye korkuyoruz. Bu arada sütümü de sağıp (bir meme yaklaşık 10 ml veriyorum).