Srpege herkesin dediği gibi ilk yoğurt çay kaşığının ucuyla ( süt alerjisi var oğlumun bir kere verdim kızardı artık yoğurt yiyemiyoruz alerjiden dolayı ama ara ara denicem bakalım 🙁)sonra patates püresi yine çay kaşığı ucuyla , havuç püresi çay kaşığı ucuyla , yine 1 çay kaşığı kadar elma rendeledim cam rendede , sonraki gün armut , sonra pirinç unu muhallebi yaptım yine 1 çay kaşığı kadar daha sonraları muhallebinin içine pekmez elma yada armut koyup tatlandırdım . Şuan günde 3 öğün ek gıda veriyorum sabahları çeyrek yumurta sarısı , öğlenleri pirinçli yada bulgurlu patatesli havuçlu kerevizli çorba yapıyorum az zeytinyağıyla artık brokoli vs eklemeye başlıcam , akşamlarda pirinç unu muhallebi içine çeşitli tatlandırarak . Alıştı çok seviyor çok güzel yiyor çokşükür 💕