_Busra_ hemşireye ne bakıyorsun ya. Benim ilk oğlumunda kafası normal bebeklere göre biraz büyüktü ve kilosu da biraz fazlaydı. Eski sağlık ocagindaki ebe az emzir bu cocugu obez olur diyordu hep. Kafası büyük ultrason cektirin diyordu 😑🤷♀️ her gitmemde bunlari söyluyordu. Oglum zaten 4 kiloya yakın doğmuştu. 1 aylıkken 5 kiloydu 🤷♀️ bende ebenin dedigine uyup cocuk doktoruna gittim. Ama bana herşeyin iyi oldugunu söyledi doktor. Doğum kilosuna göre hesaplanıyor zaten. Kilo fazla olunca kafa çapıda büyük olur dedi doktor. Sırf ebe yüzünden saglık ocağımı degiştirmiştim ben. Şuan ki ebemden cok memnunum .🤲😊