Htcsnc Aşıyı iki bacaktan oldu ateş vs yapmadı ama bacaklarında her ikisindede sertlik var. Biri biraz daha fazla. Yaptıralı bir hafta oldu hafif kızarıklık şeklinde izide belli. Acaba herkesin böyle mi oldu. Bilenler yazabilir mi
Ayazozge Htcsnc yaptırdığımız gece biraz kızardı ve şişiyor gibi oldu hemen soğuk baskı yaptık ve sonradan sertlik herhangibi birşey kalmadı
Htcsnc HaticErkanMiran yapılırken biraz ağladı ama sonrasında ateş huysuzluk falan olmadı rahat geçti yani. Ama dediğim gibi bir haftadır tırnak ucu kadar sertlik var dizlerinde
Htcsnc nur-nr_123 bizdede ilk defa oldu hemşirede sertlik olur falan dememişti ondan tedirgin oldum bende