Sevgiberen gaz yapan ne varsa uzak dur canım bide bol kimyon tüketebilirsin gazı alır ayağını belini de sıcak tut ☺️ Ama bazen ne yaparsan yap oluyor kızımda 1 aylık yoktu daha gaz sancıları başladı ben gaz yapan hiçbirşey tüketmiyordum ama sindirim sistemleri gelişmediği için malesef oluyor ..3 ay damla kullanmıştık ama sen önlemini al tabiki artmasın ☺️