EliffMom Cemrelif aventin buyuk uclarndan kullaniyorm kahverengi kismda giriyo agzni masallah aciyo kocaman.ama silikon ucu ceknce gogsm de kaciyo.arada denemeler basarili oluyor yakalayip emiyor snra sinirlennce asiri derece silikonu takiyorm. :))
Cemrelif EliffMom ben küçüğünü kullanmıştım. Dediğiniz gibi bazen başarılı olduk bazen çok kızdı pes ettim mecburen verdim. 2 haftada uğraşarak çok şükür bıraktık. İnşallah sizde bırakırsınız. Cidden o uçları unutmayım, yıka vs insanı yoruyor
EliffMom cokcocuklu bende acikcasi aglayip sinirli huzursuz bi bebek olmasini istemiyorm ufak denemler yapiyorum