Mervenaz12- bizimkinin sebebi belliydi o yüzden biraz daha kolay oldu canım. Bebeğim iki aylıkken ben hastanede yattım ve 10 gün boyunca Kızım biberon ve mamayla beslendi, tabi ben hastaneden çıkınca da memeyi alması biraz zor oldu. Aslında tam olarak meme reddi sayılmaz, biberon ve emziğe alıştığı için kafası karışmıştı, memeyi emmek istiyordu ama tam kavrayamıyordu, bu yüzden de aktif emme yapamıyordu.
biberon ve emziği vermedim, aç kaldığını düşündüğüm zamanlarda kaşıkla besledim, en önemlisi de farklı pozisyonlarda emzirmek için uğraştım sürekli.
Mesela bizde işe yarayan en iyi pozisyon; bebeğin ensesinden tutup memeye tam yaklaştırıyordum kaçmasına izin vermiyordum, bir de emzirmeden önce göğüslerimi biraz boşaltıyordum, gergin memeyi de zor kavrıyor Bebekler.