İyi günler bebeğim 26 günlük erken doğan bir bebek sarılık olacak diye uykudan uyandırıp emzirdim çok şükür olmadı kilo alımıda iyi ama belli bı süreden sonra. Sürekli emmek istiyi emziriyrm uyuyo memede yatağına bırakır bırakmaz geri uyanıp yeniden emmek iatiyo emme süremiz 45 dakkayka 1 saat suruyo sürümde geliyo doyuyoda ama sürekli emmek istiyo ne yapacağımı şaşırdım diyrm acaba. Yalancı meme muammelesimi yapmaya başladı bana. Bu durumda olan varmı siz bebeginize yalancı meme kullaniyonusunz bazen uzuluyrm. Yetmiyo mi diye sıkılıyorum bazen. Emzirmek ten sonra vicdan azabı çekiyorum bebeğimi emzirmek ten sıkılıyorum diye ağlama krizleri geciriyrm herşeye ağlamaya başlıyorum yoruldukca ne yapacağımı şaşırdım yaşayan varsa yardımcı olursa sevinirim