[silindi] Iyi gunler arkadaslar bebegim 2 aylık ve 1 2 saate bir mama veriyorum ve sadece 60 ml içiyor daha fazla içiremiyorum sizce ne yapmaliyim
asyasare [silindi] o aylarda kizim 3 saatte bir 90 cc iciyordu. siz 1-2 saatte 60 veriyorsunuz bence yeterli. eger 3 saati bekleyemiyorsa azar azar ama sık sık vermeye devam edin tarzi boyle demek ki🤷🏼♀️